Ben şimdi çok endişeleniyorum bir şey çıkar diye. Ölçüm yaptırıp yaptırmamak annelerin tercihi ama ben yaptırmak istiyorum. Ben hamile kalmadan önce kromozom testi falan verdik eşimle temiz çıkmıştı. İçim o konudan dolayı rahat etmeli mi etmemeli mi emin değilim düşük yaşamıştık her şeyime bakılmıştı kromozomlarımızda bi sıkıntı yoktu sonradan değişkenlik gösterir mi sizce 😕 şimdi kanamam falan hiç bişey yok ilişki falan bile serbest ama ilki ⅚ haftalık tüp bebek düşüğüydü.. Onu da yaşayınca her şeye evham yapıyorum 🤭