AnayimBenAna_ Sürekli yemek yemek istiyorum yani hiç ağzım boş durmuyor sürekli mutfağa gidiyorum bi ayarımda yok hani bi tatlı bi tuzlu bi ekşi :) benim gibi olan varmı aranızda :)
Bbuse12 AnayimBenAna_ ben 😁 şuan 20+5 olduk sürekli yemek yemek istiyorum tatlı çok nadir çekiyor canım çoğunlukla baharatlı ekşili tuzlu
SekerAnne AnayimBenAna_ benim de iştahım arttı yemek yiyorum hiç yememiş gibi oluyorum bazen çok çabuk acıkıyorum ama kilo alamadım daha 13-4 oldum😊
kelebekimm AnayimBenAna_ Yanliz degilsin bende oyleyim. Bide ne yiyecegime karar versem mukemmel olacak…🤔
Esssmom AnayimBenAna_ benim de istahim arttı her şeyi yiyesim var😅 Ama doktorum ekmeği azalt tatlıyı kes dedi iki gündür dikkat etmeye çalışıyorum bakalım nereye kadar gidecek her an zıvanadan çıkabilirim 🙈😅
AnayimBenAna_ Bbuse12 ilk aylarda ekşi tuzlu yerdim tatlıyı normaldede sevmezdim ama 3. Trimester girdik gireli tatlı krizine giriyorum resmen kendime bile şaşırıyorum normalde aynı anda yesem midemi alt üst edecek şeyleri beraber yiyorum :)
AnayimBenAna_ SekerAnne kilo için biraz erken daha çok minnoşsunuz ama bi bakmışsın kiloda almışsın göbekte çıkmış :) ilk zamanlar benim iştahım yoktu son zamanlarda midesizleştim iyice 😂
AnayimBenAna_ Esssmom ekmeği kestim sayılır sadece kahvaltıda bi dilim ama tatlıyla vedalaşamıyorum bide eşim pastaneci durup durup istiyorum ondan 😂
Esssmom AnayimBenAna_ Eyvah eyvah 😅😅 Benim eşim pastaneci olsa düşünemiyorum kendimi Allah kolaylık versin ne diyim🤤🥲
Esssmom AnayimBenAna_ kaçıncı haftadasiniz acaba ben de 20lerden sonra düştüm tatlı tuzağına haftayla mı alakalı ki (kendimi kandırmaya çalışırken ben😅)
AnayimBenAna_ Melakya ben 29 haftalık oldum ama en son tartıldığımda 26 haftaydım 12 kilo almışım işte başlangıçtan beri dahada almışımdır yarın tekrar tartılıcam☺️