mommy2 40tan sonra risk %1,2 dir nekadar abartmıs 42ye varıldıgında rısk %2,4e cıkar buda düşük bı rakamdır ama ıkıkatına cıktıgı ıcın pek onerılmez ama yınede sezeryan tercıh edılmez meme ucu uyarısı karanlıkta kalma vb yada ılaclı yontemlerle dogum baslatılır doguma hazırlık egıtımınde bunları ogrendık 41bucuk haftanıza kadar bekleyin derim cunku %1.2risk hiçbişi degil kı zaten haftanız gecmese bıle hayatta daha buyuk riskler var