Doguramiyorum diye birkaç kez yazmıştım 40+1 olduk carsamba gününe kadar gelmezse sezeryan olucam sezeryandan çok korkuyorum doktor belden uyusturacagini söyledi çok karışık duygular içerisindeyim. İnsallah carsamba gününe kadar kendiliğinden gelir oğlum 🥺 doktor riskleri göze alabilirsen 41 haftaya kadar bekleriz dedi