Nilay01- Anneler bugün doktor kontörlüm vardı tansiyonum 13-7 çıktı sınırda dikkat etmen gerekir dedi 14-9 u görürsen mutlaka gelmen gerekir dedi başına gelen oldu mu hiç ne gibi önemler aldınız
teachervera Nilay01- 14 9 da erken doğuma alındım. Karnımda 3 hafta bebeğe besin gitmemiş tansiyon protein kaçağı yapmış
Bilgeee58 Nilay01- benim de hastane de sıcaktan ve çift maskeden yüksek çıktı çok korktum evde hemen takibe aldım daha yükselmedi şükür
Fatma-cnr06 Nilay01- 15 e 9 cıkıyordu. Yukselıp dusuyordu sureklı hergun sarımsaklı yoğrt yedım 2 3 haftya kadr duzne gırmıstı bırde kafanza takmyın. Stres vs. Tansıyonu cok tetıklıyor yanı unutun tansıyonunzuun cıkablcgnı. Sureklı kfamzda onu dusnup drmayın. Olesı daha zor oluyor.
Ebraratila teachervera aynı durum bende de var, bebek kilo alamadığı için Perşembe günü 36. Haftada doğuma alacak… bebek kaç kg doğru? Yattı mı?
Ebraratila Bende de var, doktor preeaklampsi tanısı koydu. 13/9 du genelde, 14/10 u görünce tansiyon ilacı başladık. Bugün 15/10 oldu doğuma alacak
ratatosk Nilay01- öncelikle korkup stres yapmayın. Stres büyük bir yükselme sebebi. Tuzlu ve yağlı yemeklerden hamur işinden uzak durun. Anlık çözüm olarak limon suyu ve sarımsak düşürür ama anlıktır geçicidir. Bunlara bel bağlamayın. Takipte kalın 14 9 olursa kesinlikle bilgi verin doktora ihtimal etmeyin protein kaçağı var mı diye bakılır. Gerekirse ilaca başlanır. Her yüksek tansiyonda illa protein kaçağı ve gebelik zehirlenmesi olacak diye bir şart yok ama asla da ihmale gelmez. Hamileliğim boyunca ilaç kullandım çok şükür sıkıntı çıkmadan doğurdum😬
teachervera Ebraratila Bebeğim 2 hafta önde idi son zamanlarda almadı hele 3 haftada 100 gram almıştı. 37 de aldı doktor 2740 doğdu çok şükür küveze girmedi oğlum
ogretmenveanneyim-61 Benimde stresten dolayı hastanede çıkıyor. 18/8 bile gördüm. Ama evde yaptıgım ölçümler de 13/7 en fazla genelde 12/6 oluyor. Stres birinci tetikleyiciyi unsur. Tüm tahlillerim yapıldı ama sıkıntı çıkmadığı için normal kabul edildi. Hamileliğimin başından beri böyleydi.
Ptttssse ratatosk hic oyle olmadi şükür inşallah olmazda doktorum korkuttu biraz beni hemen tansiyon aleti aldırdım eşime ☺☺