Elifim_17 ayni bende sezeryan cnm benim ilkim kiz ikincide kiz ikinci kizimi rabbimiz bizden cok sevdi taksir ilahi melek oldu 3. Oglum olcak sende bilion ki kiz yuku agir oluyor erkekde bilinmiyor da iki kizin gebeligide cok zor oldu masaAllah oglumda fazla bilmiom cok sukur bu arada ayniymisiz bana da 20 ekkm normal dogim ama 10 ekimde alalim demisti doktorda