minikprensimmmm1234 tugcengizzz 27 gün kaldı ama artık baya sancılarım başladı bir an önce doğurmak istiyorum bebişte 1 hafta önde sancılardan artık uyku falan kalmadı bende 🤣
07-02-2019 Hsbsk walla saglıkla gelsınler ıns bıran ewel zaman gecsın ıstıom bel agrılarım cok sıddetlendı bu hafta sızınde ole mı? Hele ufaklık hıc durmuyor
Hsbsk 07-02-2019 aynen aynen böyle kuyruk sokumundan itibaren bi agri giriyor kasiklarim filan fena. Son iki gündür de el bilegimin parmaklarımın ağrısından duramiyorum ödemden kaynaklaniyormus. Uyku yok enerji yok . Herseyi tek başıma yapiyorum filan. Yalan yok hemen doğsun istiyorum geri de sabrettin bu kadar bekle diyorum
07-02-2019 Hsbsk halsızlık desem bı tuhafım yoruldum ıyıce dedım tek bende mı dıgerı ufak benım sızınde ufak mı bılmıyorum ama ıyıce yoruldum
PerinU 07-02-2019 35 ten sonra her hafta mı çağrılıyor bizde cuma 35 olacaz gel demişti doktor ama her hafta çağrıldığını bilmiyordum
07-02-2019 PerinU benım 2.sezeryan 35 haftadan sonra her hafta gel nst gırıceksın ddı doktorum 38 dogum olur zaten dedı
Mavi_bulut Elffnur ben de 33+3 teyim hareketleri azalınca korktum acile geldim sancılarım çıktı yatış verdiler ilaçlarla sancı kesiyorlar 😬
Elffnur Mavi_bulut aa öylemi siz hissetmednz mi peki sancıları sancılar yüzünden mi hareketleri azalmş peki
MercimekveAnnesi16 tugcengizzz bizim de herşeyimiz hazır günler de bi şekilde geçiyor artık ama şu mide yanmaları bulantıları beni bitiriyor yorgunluk bi yandan bakalım
BelisMelis41 Elfglce evet doktorum 2 hafta sonra gel catı muaynesı yapalım duruma gore karar verelım dedi bebegm 1 hafta onden gidiyormuş kilosu 2835 ti gecen hafta gittiğimde smdi onumuzdekı pazartesı gideceğim birde.
Misoa Son 29 gün benim de, bugün adet sancısı gibi sancım oldu ama şükür nst de sancı çıkmadı. Yarın polikliniğe çağırdı dr bakalım hayırlısı.
Elifim_17 balbocegimm ayniyiz evet ama senin normal olduğu için benden önce de dogurabilirsin hic belli olmaz 😆 hayirlisi olsjn saglikla gelsin bebislerimiz de ne zaman geliyorlarsa gelsinler. Ilk gebeliğin mi
balbocegimm Elifim_17 26 yaşındayım cnm iki kızım var aralarindada 3 yas var seninkiler kac yasinda bu arda oğlum olacak allah nasip ederse
Elifim_17 balbocegimm Allah bağışlasın canim iki kiz iyidir 😀32 yaşindayim kizim (5) yaşında oğlum(2.5 ay sonra 2 yaşında olacak) daha küçük ve bana cok düşkün yapışık geziyoruz resmen🤪 Şimdi de bir kizim daha olacak 😊
Busrayilmaz2 tugcengizzz 35+2 33 gün kaldı ama doktorum sezeryanla 38+2 de alırız dedi yani hastane çantamı yeni yeni hazırlamaya başladım 🤣onun haricinde hastane çıkışı mi bekliyorum beşik gelcek vs çok işim var ya 🤣🤣🤣 temizlik o bu siyircam önce ev temizliği bitmeden bir heyecan moduna giremicem öyle görünüyor