Honeybaby valla canım ben Mardin’den geldim ailemin yanında Doğum yapmak için 35. Haftamdan beri ona gidiyorum 39 oldum ve gerçekten çok çok kibar çokta ilgili.. ablanın şaşkınlığını yaşıyorum şuan, sana baya kötü bir zamanı denk geldi sanırım.. kapris yapsa bana yapardı heralde bu kadar geç muayeneye başladığım için.. bende Erkan Türközü düşünmüştüm ilk bi iyi dediler bi Alllah korusun sakın ona gitme dediler valla anlamadım bu doktorları herkese farklı muamele yapıyorlar heralde kafamız karman çorman oluyor🙄