KaviNim Şikayetin nedir dedi hamileyim dedim tip tip bakıp nası ya dedi tekrar hamileyim 19 haftalım dedim. Nası ya evli misin ki sen dedi evet evliyim dedim tekrar evlisin bekar değilsin yani dedi tekrar evli olduğumu söledim. 26 yaşımdayım bu ması bi tavır anlamadım. Kilolu hamile kaldım ama onun abartıcağı kadar da kilolu değilim bunu tek sorun eden doktor kendisi. 1 kg almışım sürekli aşağıladıda aşağıladı. Böyle bir şey yapmaya hakkı yok. Karnımı o kadar bastırdı acıttı ki ultrason sırasında göbek deliğimi tahriş etmekten kanatmış çıkışta lavaboda fark ettim. Bana tahlil bile yapmadan kan sulandırıcı kullancaksın demeye başladı. Ben bu kadına güvenip almaya bile gitmedim ilacı. Şükürler olsun bebeim iyi o gün beni mutlu eden tek şey o oldu. Eşim kadının hareketlerinden o kadar rahatsız oldu ki ultrason esnasında yanımdaydi sadece baştan yanıma alsalardı kesin tartışma çıkardı. Olay çıkmasın die bişey demedim. Eşimde bir daha sakın buraya geleceğim deme paramızla rezil olmak böyle bişey heralde bu nasıl doktor dedi. Çokta haklı sölediklerinde.