Ben yurtsışındayım henüz cinsiyet öğrenemedim burda erken söylemiyormuşşar ikiliye gittiğimde doktor konusunu bile acmadı bende sormadım zaten daha erken ilk hamileliğimdede Türkiyedeydim 12 haftada erkek dedi 16 haftada kız dedi yanılma payı var biraz daha büyüsün öğreniriz inşallah ama ben çok kilo aldım 67 hamile kaldım şuan 14+2, 73 kilo olmuşum doğuma kadar neolurum bilemiyorum🙈