Rumeysa3652 Mom54544 valla yaptım bi hamle aldım 200+200 ama bakalım sevicekmi oğluş neyse indirimdeydi sonuçta😂😂😂
Mom54544 Rumeysa3652 İnşallah severler yoksa yandık 😂😂 bizimkinin çenesi asla durmaz o az alıp deneyip karar verio sonra depolama taraftarı bende nerde görürsem indirim alma meyilindeyim 😂😂
Rumeysa3652 Mom54544 aynen bende öyleyim valla aman konuşup konuşup susarlar boşver en kötü bitti deyip saklayıverirsin köşeye😂😂
Mom54544 Rumeysa3652 Yok kız bizimki pek ince detay dir bişey alırken falan uyguna getirir ss attım işte şu an diye hemen hesaplamis adet olarak toplu olarak Google dan arastirmis falan dedim ben bakmıştım zaten olsun bende bakmış bulundum diyo 😂😂
anneyim_33 Miumiu bende direk 2 numara aldım doğuma 2 haftam var oğlumun kilosu 3200 denk gelir sanırım değil mi
_Masal_ anneyim_33 3190gr doğdu ama sonrasında kilo kaybetti 2800e düştü şimdi 10 günlük kilosu 3100gr 1 numara kullanıyoruz.
Dry35 Sadecebeyza hayır fiyatı gayet iyi 2 paket sonuçta ama yeni doğan için küçük boy bi paket yeter ben direk 2 numara aldım hatta bi ara en küçük yeni doğan alıcam olup bitecek toplam 400 tane yeni doğan bezi ne yapacaksın çok fazla günde 10 tane bitirsen 40 gün yapar bu sen 50-60 paket varsa yeni doğan al gerisini 2 no al bence
ratatosk Islak mendil in satıcısı yoncagross sa almayın kızlar. Tarihi geçmemiş ama resmen kuru geldi.
EsilaErtugrul Sadecebeyza ben hep internetten alıyorum ıslak mendil ve bez şeklinde beraber. 210 tane bez, 12 li ıslak mendil 170 tl. İlk 1 ay 1 numara kullandım, şuanda 2 numara kullanıyoruz bebeğim 45 günlük.
VeraVrea Sadecebeyza bu bio lar naylonsuz oldugundan bikaç saat altını almazsan dışarı çıkıyor idrarı bizde epey sorjn olmustu bi anda sırılsıkla kıyafet filan