sizin sayenizde attım bende sepete iki tane yanınada 12 yenidoğan ıslak mendil aldım. 220 tuttu hepsi tabi benim ilk siparişten dolayı 50 tl indirim geldi oda cabası çok sağalun ama 400 tane bez çokmu onda biraz kararsızım gerçi en kötü eşe dosta veririm yarısını tecrübeli anneler varsa yazarsa sevinim ilk bebiş olduğu için azmı çokmu bilemedim valla ben