Haticeylmzzz ben kiracıyım bahçede kedilerim var belediyede de kısırlaştırma yaptırdım.Hergün ev sahibinn dır dırı yok çiçeklerim yok bahçem yok kedileri götür ,,,Ama zaten bir erkek kedi kendi gitti diğeri de serseri gibi dolaşıp gelir yemk yemeye,,😁Tatile gittik bu yaz Allah’tan arkadaş vardı da gelip yem verip gidiyordu,ama çektiğim acıyı anlatamam ya bırakıp giderlerse diye ağlamaktan helak oldum☹️ hep evin içine alıp bakmak istedim ama evim küçük diye almadım, ya yapmazsam diye düşündüm hep , şimdi taşınırsak napcagim diye kara kara düşünüyorum burda ki ortamda da büyürler ama ben nasıl dayanacam onlar olmadan bilmiyorum canım onlar benim , ayrılığınız kötü olmuş eğer kendinre güveniyorsan geri al ,yeri iyiyse de bırak kalsın napalım olan olmuş dayancan