Kızlar hergün ağlıyorum kedim 2 aydan beri bizimle yaşıyordu ve ben sokağa bırakmak zorunda kaldım kaynanamla birlikte yaşıyoruz dublex sonunda öğrendi ve yalan söylemek zorunda kaldım kuzenimin diye geri vericem vs son zamanlarda aşırı ısırmaya başladı kolumuz bacağımız hep çizik kan içinde kalıyordu araya birde kaynanam girince bırakmak zorunda kaldım ama kötü biyere değil babamların oturduğu siteye orda çok bakan besleyen gece bile yemek vermek için çıkan insanlar var ama ben çok özlüyorum sizce yanlış birşey mi yaptım son zamanlarda bize yaklaşmıyordu hiç sevmiyor gibiydi çocuğun gelmesine de fazla birşey kalmadı geri almalımıyım eve lütfen kötü eleştiri yapıcak olan yanıtlamasın