Dilek_5 Ben bazen kapıla almak İÇİN aşırı sabırsızlanıyorum ama herkes hamilelik çok güzel hep anı yaşa dediler şimdilik 90 gün kaldı gerçekten anı yaşıyorum sonra zaten Rabbim hayırlı ömür versin evlatlarımıza hep yanımızda olacaklar ama bu 9 ay geri gelmeyecek o tekmeleri içerde kıpraşmaları kendini toplayıp karnımın sağ tarafında yaş gibi olurken kalbimin ritmini değiştirmesi. Herşeyi o kadar güzel ki henüz kucağıma alamasam da renkli ultrasondan çekilen bir fotoyu çerçeveleyip çalışma masama koydum karnımı severken tekmesini hissederken hep o fotoğrafına bakıp seviyorum sanki kucağımda seviyormuşçasına😍 rabbim bir avazda doğurmayı hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşaaallah 🙏🥰🥰
SevincGancali Dilek_5 aynen. Ben de ultrason resmini çerçiveye koydum. Her yanından geçerken seviyorum onu kuzum diye.
Gizem93 glsm_kr8383 o kıpırtılar kasıklarda mi yoksa karnin ortalarinda mi oluyor bende 16.haftamdayım nasıl ayirt edebilirim diye dusunuyorum daha hissetmedim hic🤔😃
Yagmur64 Gizem93 benim ilk gebeliğim 14+6 yız 13 den beri kasığımda pıtır pıtır atışını hissediyorum tabi bu her dakika olmuyor ama olunca çok hızlı şekilde atıyor orda 😂🌸 karnındaki atış göbeğindir
glsm_kr8383 Gizem93 Canım benim ilk başta hafif seyirmeydi sonra şiddetlendi. Bak karnını düşün ortada göbek düşün göbeğin biraz aşağısına git sonra birazcık sağa geç tam oralarda işte o çevrede hep oluyo bazen o çevrenin aşağılara kadar gidiyo bazen de göbeğin tam altına vuruyor. Benim ki erkek o yüzden mi hep sağda bilmiyorum ama öyle diyorlar. Güzel anlatmışımdır inşallah 😆🤣🤣
Denizsa İlk hamileliğim 36.haftadayım şuan kaburgalarımı kırarcasına vuruyor hiç acımıyor, 😂 ama bende 19.haftada hissetmiştim ilk o zamankiler çok mssummuş 😍😍
merri07 pppnar456 ben de ilk olarak 22+2 de hissettim, akşam sol tarafıma yatınca. Bebeğin eşi (plasentası) öndeymiş, yani tam derimin altında, o nedenle geç hissettim ve hala az hissediyorum. Sizinki de öyle olabilir..doktorunuza sorun bir daha randevude..
Ozee Göbek deliğimin altinda özellikle yemek yedikten sonra pıt pıt bir şeyler hissediyorum damar atması gibi. Ama bilmiyorum ilk gebeliğim. 17+4
Rabiahilall Ozee hıçkırıyor olabilir canım, yediklerinin baharatlı olmamasına dikkat et. Ama hıçkırması da güzel, ciğer gelişiminin sağlıklı olduğunu söylerler 🥰
Spring02 Kızlar tam 16. Hafta ve ilk gebelik ama pıt pıt bisiler aldım gibi eminim oğlusun hareketi bu ❣️Nasıl bir güzel his anlatamammm size … kasık ya da bagırsak hareketi degil bebeğimin heyecandan ölücem👼🏼
MMmommy Spring02 ben de 16da öyleydim ve 18de gözümle karnımın minik minik oynadığınj gördüm ♥️👶🏼 çok güzell
Mervebyr Rumeysa3652 nerde hıssedıyosunuz tekmeleri göbek deliğinin üstlerinde sağda soldamı atıyo bende 23 haftadayım oralarda atıyo
Rumeysa3652 momsturk Bi benimki öyle sanıyodum yalnız olmadığımı gördüm sonunda sanki sen beni rahat ettirmedin bende seni ettirmicem der gibi vuruyo😂😂😂
momsturk Rumeysa3652 ya kesinlikle. Bi süpürge yapsam evi silsem zaten zor yapıyorum da oturunca bi başlıyor dönmeye vurmaya sen de haklısın diyorum 😂😂😂
Bifat1 HappyMom 15+6 🥑 göbek deliği yanında pıt pıt bişeyler oluyor ara ara ama nedir bilmiyorum sabırla heyecanla bekliyorum 🌸🌹14 de olmaya başladı
Nzr06 Bifat1 benimde o şekil oluyor sol tarafımda 16+5 günlüğüz arada bir elimi koyunca hissediyorum oynadığını😍
Busranurtopal thesthee cinsiyeti belli mi peki? Eşi altta olanlara kız diyorlar. Benim de altta ama henüz 13+4 üz cinsiyet için 2 hafta sonra gideceğiz