Meryemtrksoy Fatmanur123nrt ay ne hoşuma gitti çok tatlısınız ya 😍❤️ ben daha 6 aylığım 7 ye gircem daha şimdiden uyurken nefesim kesiliyor o zamana ne yaparız bilmem 😂😂
Fatmanur123nrt Meryemtrksoy bende bu durumdan baya sıkıldım ilk gebeliğim o kadar çok merak ediyorum son 13 gün kaldı uygulamaya göre gelmezse gidip kendim alıp gelcem çekecem bütün acıları ağrıları çok merak ediyorum artık 😍
Enesinannesiyim Azrabelinay 20.haftaya kadar normal sayılıyor bende 19+4 oldum o kadar şiddetli hissetmiyorum kıpırtı gibi güzel bı duygu 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin bazen bikac gün hareket etmediği bile oluyor
Azrabelinay Enesinannesiyim rabbim kucagimiza almayı sağlık ve huzur ile nasip etsin insallh haftaya kontrol ozamna Kadar hissedrm sanirm 😊
SevincGancali 34 haftalığız. 14. Haftadan beri hiss ediyorum. 3. gebeliyim. Kız kardeşimin sesini duyunca çok tepki veriyor. 😆 Artık şimdiden tanış olmuşlar
momsturk HappyMom ilk 17. Haftamda hissettim. Şeftali ve yoğurda tepki veriyor. Eğer iş yapıp yorulduysam oturduğumda intikam alır gibi tekmeliyor 😂😂😂 gece 12de sabaha karşı 3 te 6da ve 8 de rutin tekmeliyor. Tekmeyi de geçtim kütlesel hareketleri var çok hoşuma gidiyor 💕
Rumeysa3652 momsturk Bi benimki öyle sanıyodum yalnız olmadığımı gördüm sonunda sanki sen beni rahat ettirmedin bende seni ettirmicem der gibi vuruyo😂😂😂
glsm_kr8383 Esragnss Canım bende 19 +3 üm ve benimkide ilk gebeliğim ve 16. Haftadan beri kıpır kıpır. Başta yok dedim bağırsak hareketi fln sandım ama yok oğluşummuş😆
Esragnss glsm_kr8383 aynı aynı hatta doktora dedimki ben pıtır pıtır hissediyorum yok dedi onlar bagırsaklarındır ama ben emindim oğlum olduğuna şuan tabi 29. Haftmdayım asla durmam bilmiyor maşallah 😄😄😄
Gizem93 glsm_kr8383 o kıpırtılar kasıklarda mi yoksa karnin ortalarinda mi oluyor bende 16.haftamdayım nasıl ayirt edebilirim diye dusunuyorum daha hissetmedim hic🤔😃
glsm_kr8383 Esragnss Maşallah maşallah 💞 🧿 🧿 Allah ım hayırlısıyla doğumu atlatıp kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Çok heyecanlıyım 🥰🥰
zeynep_cetin07 Merv_e 22. haftamda hissetmeye başladım henüz erken olabilir yakında daha net hissetmeye başlarsınız
Pinar2253 Benim ikizlerim 21+5 te kendilerini belli ettiler gariplerim küçücük yerde kaldıkları için çok hareket edemiyolar bi dönüşlerini hissediyorum şuan 27 haftalık oldular tüm evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız inşllah
Esragnss glsm_kr8383 bende öyle aşırı hemde zaman hiç ama hiş geçmiyor gibi geliyo düşününce diyorum 200 gün geçti 70 günöü geçmez ama işte hayırsıyla alalım inşallah kucagımıza hepimiz bebeklerimizi 🤲🏻❤️
Meryemtrksoy Fatmanur123nrt valla insan gerçekten çok sabırsız oluyor hadi çok şükür sizin çok az kalmış kavuşmanıza rabbim sağ Salim o günleri görmeyi görüşte hayırlısıyla büyütebilmeli nasip etsin inşallah bizim daha var 😅çok güzel hamilelik ama doğurunca da çok rahatlıyorsun diyor herkes 🥴🙈
Laleozkan_09 elifshm96 yaaa ben çok korkmuştum karnımı öyle hareketli gördüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese de nasip etsin.