Zzeynep1 gerek yok zaten canm iyi yapmışsın biberon yerine çay bardağı yada çay kaşığı koy sütün zaten çok olmuyor damla damla oluyor sağıp verebilrsin ve benden sana tavsiye sürekli emzir emzirki bebeğin sarılık olmasın ve ertesi güne sütün çoğalıyor ben ilk gebeliğimde meme reddi yaşadım emziremedim bebeğim sarılık oldu ama şükür ikimcide daha bilinçli oluyor insan doğurduğumdan beri sürekli emzrrim sütüm olsada olmasada ertesi güne çoğaldı ve şükür meme reddi falan yaşamadm