Dilose canım 12+A4 doktor 13 hafta dedi benımde kocamınfa boyu 180 190 sanırım bebegımde uzun olucak
yaaa bende öyle hissediyorum 💙
Dünya güzeli bi meleğim var kızım canım bunu da oğlan hissediyorum Rabbim iki duyguyuda tattırır İnşAllah cook hareketli tersti doktor da bu takla bi zıpladı 💙💜