Zesa17 Buseli normal doğumda epiduralı çok önermiyorlar bende öyle düşünüyordum ama araştırmalarım sonucundan vazgeçtim. Sancı hissedilmediği için normal doğumu zorlaştırıyormuş “ıkınma” olarak adlandıran eylem tam gerçekleşmediği zor oluyormuş