enizPehlivan aynı sorun bende de var 25 mg lık euthryox kullanıyorum hamileliğimin başından beri çoğu kişide olan bişey hormonlarla alakalı. Muhtemelen sana da hafif bi tiroid hapı yazar doktor. Onu kullanmalısın ilacın hiç bir zararı yok ama tsh değerini kontrol altında tutmazsan bebeğin gelişimini etkiliyor