enizPehlivan Canım geçmiş olsun. Öncelikle panik yapma, ilaç kullanmaya başladın mı ? Kontrol altında tutulduğu sürece bebeğine birşey olmaz Allahın izniyle. Ben de gebelikle birlikte tiroid hastalığım olduğunu öğrendim, hem de öyle böyle değil , tsh' ım 177 idi. Şimdi 30 haftalık olduk çok şükür, Tsh'ımız da normal değerlere indi.