Elcnbykckr Merhaba arkadaslar 1aydır hergün aktif olarak hareketlerini cok net hissediyorum dısardanda hissediyorum 2.gebeliğim bu arada. ama 2gündür hareketlerini eskisi gibi hissetmiyorum his var ama böyle cok sakin hareketler endişe etmelimiyim
Fk_53 Elcnbykckr bu haftalarda normalmiş bende 25 haftaligim yarın 26 haftalık Olcam Perşembe kontrolüm var doktora sorcam bakalım
-Ozge- Elcnbykckr Henüz çok tecrübeli sayılmam 29 haftalığım fakat ben üzüldüğüm ağladığım zaman sanki hissediyor ve hareketleri çok azalıyor sakinleşip en rahat ettiğim pozisyonda uzandığım zaman bir süre sonra tepinmeye başlıyor. Ayrıca bebeğin hareketlerini arttıran şeyler var süt içmek çikolata yemek veya mide üzerinden fener tutmak gibi telefonun fenerini açıp midemin üzerinden tuttuğum zamanda harekete geçiyor sizde deneyebilirsiniz
Calisananne25 Elcnbykckr ben 24+4üm 3 gün önce randevumuz vardı doktor bu haftada çok hareketli olacağını söylemişti ve gerçekten çok hareketli her an hissediyorum. Bu haftadan sonra yavaş yavaş azalır hareketleri dedi bana. Ama içiniz rahat etmiyorsa ki hak veriyorum ben de pimpirik yaparım bir doktora görünün isterseniz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Elcnbykckr -Ozge- evet onları biliyorum yedim uyguladım 2.gebelik olunca o konuda tecrübeliyim ama cok hareketliydi 2gümdür varla yok arası hissediyorum oda tekme şeklinde değil böyle uyuşuk dokunmalar gibi
Fk_53 Elcnbykckr ben de öyleyim inanın ki yani küçük kucuk şeyler hissediyorum sizin gibi Perşembe kontrolüm var doktoruma da sorucam bunu bakalım inşaallah sağlıklıdır yavrularımız
Elcnbykckr Fk_53 canım banada haber verirmisn doktoruna sorunca. hareket var ama eskisi gibi aktif hareket yok yavaşlama var gibi yani nasıl anlatılır bilmiyorum
Fk_53 Elcnbykckr tabiki canım haber verrim yani aynı şeyleri yasiyoruz sizin le ben baya ince detaylı konuşurum doktorum la bunu haber alır almaz size derim ama içinizde şüphe varsa sağlık ocağında kalp atışını dinleyin bence ben o sekilde yaptım iyiydi gayet rahatladım biraz daha🌹
Elcnbykckr Calisananne25 evet 1aydır cok hareketliydi bazen hareketlerinden resmen rahatsız bile olduğum oluyordu 🤣 ama 2gündür hareket var ama yavaş gibi yani yavaşlaması normal diyorsun doktorumda suan tatilde. Hic hareket vs hissetmesem acile giderdim zaten ama hareket var ama yavaş eskisi gibi o hırçın hareketleri yok 🙈
Calisananne25 Elcnbykckr yani işte doktorum öyle dedi valla ben de şimdiden hazırlıyorum kendimi önümüzdeki aylar az hareket ederse diye 😁
Zumraasel Benim 2 gün önce gün boyu hiç hareket etmedi korktum acile gidecektim ne olduysa gitmedim bugün biraz kıpır kıpır ama nedenini ben de bilmiyorum öğrenince benide bilgilendirir mısınız bende 26+1 gebeyim
Maviboncuk-06 Elcnbykckr vardi kuzum bitti sanmıştım hiç böyle olmamıştı..Antibiyotik bitti duzelmistim ama bugun niyeyse yine aynı oldu,muhtemelen yarin tahlil isteyecek
Elcnbykckr Maviboncuk-06 ala allah niye sık tekrarlıyor ki dikkat et sen erken Doğuma sebep oluyormuş hatta geçe bırakma çantanı falan istersen hazırda dursun
Elcnbykckr Fk_53 hareketi olduğunu içerde hissettiğim icin içim rahat hic hissetmeseydim ozaman dediğin gibi korku sarardı beni☺️ Benim tek merak ettiğim bukadar hareketliyken birden hareketlerinin yavaslaması ☺️☺️ Benim kontrolümede cok var Ekim başı.