Basakcim bişey diyim mi başlarda çok zor oluyor bende zor dayandım resmen 🙈ilk hamile kaldığım zamanlarda doktora gideyim diye çatlıyordum resmen oturup gün sayıyorum geçmek bilmezdi büyüdükçe heyecanın biraz hafifliyor hissetmeye başlayınca hareketlerini iyi olduğunu bildiğin sürece sabret haftaya öğreneceksin zaten biliyorum zor duruyorsun ama 😍❤️