Basakcim Kızlar 12.haftamda kontrole gittim ancak doktor hiç bi tahminde bulunmadı. Beni 16.haftada çağırdı. Şimdi 14 haftalık olduk. Dayanamıyorum resmen meraktan çatlıycam 😂 Acaba bi kaçamak yapıp başka doktora gitsem mi diyorum ne dersiniz😁
RedFlower Basakcim bende aynıyım. 13 haftalık benimkide. geçen hafta hiç bişey söylemediler. haftaya 14 olunca gidecem.inşallah görür bu sefer
Lina2015 Basakcim kesin öğrenmek adina o haftada gelin demistir ama biraz da bebegin elinde pozisyona da bagli mesela bende 12 haftada gittim bacaklari acik oldugi için bize bile gösterdi küçük pipiyi😂😂
Basakcim K88_ haftaya cuma normalde kontrolüm ama zaman geçmiyor kendimi sürekli doktora gidip deli de etmek istemiyorum 😂 Ama napıcam bilmiyorum ya 😬
Basakcim K88_ RedFlower burdaki kızlara sordum cinsiyeti 50 tane cevap geldiyse 49 u erkek dedi 😂 bu kadar aynı tahmin gelince doktor niye söylemedi acaba diye meraklandım da
RedFlower Basakcim demi yaa. 😀bana da aynı erkek diyorlar hep burdada sordum. erkek olunca hemen gösterir diyorlar bide. çikolata falan yiyip hareketlendirecem artık gitmeden kaçış yok 😀
Mucizem0405 Şimdi gitsenizde öğrenemezsiniz çok erken boşuna bebeğe radyofrekansı göndertmeyin sürekli ultrasona girmek iyi bir şey değil sabırlı olun 🙏🏻
greybrde Basakcim 14. Haftada pozisyon uygunsan öğrenirsin ama yinede net öğrenmek için bence 16. Haftayı bekleyin bende tam 16 da öğrenmiştim 😊