Tahamm47 tahmin edebiliyorum. Çok geç iyileşti benim ki de tamamen parçalanmış gibiydi alt bölge. Bakınca için yandı.
Pansumanınıza dikkat edin. Her lovabadan sonra yapmaya çalışın. Islak kalmasın o bölgeniz. Saç kurutma makinesinin soğuk tarafı ile kurulayın. Ağırlığınızı tek tarafa vermeyin kesinlikle ödem oluşuyor.
Kşaınacaktır kaşımayın, dokunmayın.
Bir de tavsiyem ayağınızı sıcak tutun, üşütmeyin. İlerde acısını çekmemek için. Başıma geldiği için yazayım dedim. Geçmiş olsun,🌺