32 haftalıkken makat gelişti 35 te gittiğimde dönmüştü kendini yerleştirmeye çalışıyor dedi doktor
hep Göğsümün altına tekmeler vuruyordu ve kasığımda bir basıklık dolgunluk hissi var hıçkırıklar kasıkta hissediyorum devlete gidiyorum doktor dedi dönmezse sezeryan olacak çok şükür döndü kızım darısı size inş