Kızlar 33. Haftada bebiş makat gelişti. 2gün sonra 36. haftaya gireceğiz çarşamba günü kontrolüm var ama ben çok merak ediyorum döndü mü diye ilk gebelikte anlamıştım ama bunda hiç anlayamıyorum ne pozisyonda oldugunu 🤔 mesela hıçkırıkları göbek deliği yanı yada hemen altında hissediyorum hareketler çoğunlukla göbek deliği hemen üstü yada yanında gibi öyle aşağıda baskı ağrı falan hissetmiyorum pek sizce dönmüş müdür ? Bir de kasılmalar da genelde üst tarafta oluyor hemen gögüs altında toplanıyor.