zeynepin_annesiiii mommy2 anladım canım . Ama bende adet sancısı gibi ağrı yok sadece bebek toplanıp sertlesiyo .
Susamtanem2 Merve-1109 bende öyleyim ilkinde de Dr ağrın var sesin çıkmıyor diyordu şimdi açıklık var ama hiç bişey hissetmiyorum eve geldim acaba gidip suni ile mi yapsam diye düşünüyorum