zeynepin_annesiiii olabilir canım herkes sancıyı aynı şiddette hissetmiyor mesela ablam beli bile ağrımıyordu sadece kasıklarında hafif bi ağrı vardı bebek hareketi yavaşladı diye gitti 4 buçuk cm açıklık yatışı yapıldı ertesi gün suni sancıyla doğum yaptı hiç hissetmeyenler bile var yani ihmale gelmez git hastaneye için rahat etsin