Hilal-95 yaa sen ne zaman doğum yapacaksın benim daha çok var Mart’ta ama aklım da bulunsun 😊 özele gidiyorum ama doğum ücreti çok pahalı ve büyük ihtimalle eşim yanımda kalacak, özel oda her istediğin de bulunmayadabilir tam dibim de hastane karasız kaldım.. Doğum yapınca haber et hastanenin adı altında 😊