AysenurYumak bende alev hanıma gittim asistanı kızdı çok tatlıydı hatta seyrantepe de gebelere bakmıyolar evımın dibi😀 sarıyerde bakılıyor ben gittiğim zaman eşleri feln dışarı bekleme solanuna alıyolar hatta doktorların kapısında erkeklerin beklemek yasak benm arkdaşım 30 haftalık doğum yaptı ebelerle tartışmış dopum sırasında ama inanılmaz bi yoğunbakım ünitesi olduğunu söyledi çok iyi felan demişti hastane çok temiz gebe eğitim okulu felan var ben katıldım🤗