Ben hiç hissetmedim. Hatta bayram dönüşü tekrar doktora gidelim diyordum eşime. O da dur bakalım belki de hamilesin diyordu da ben yok ya değilim diyordum :D
Adet olmam gereken gün olmayıp da sabah içtiğim meyve suyunu afedersiniz çıkarınca aklıma bir şüphe düştü. O gün test yaptım pozitifti şükür :)