gamzeli27 Gebelik testi yapmadan önce hamile olduğunuzu hissettiniz mi veya kendinizde bir değişiklik sezdiniz mi?❤️😊
Civcivim_34 gamzeli27 ben hissettim hatta emin o zaman daha 10 günlük falandı eşime de söyledim çünkü benim göğüslerim kesinlikle sızlamaz baya bi hassasiyet oldu birde kasıklarım çok ağırdı ama o zaman test yapsam da çıkmazdı adet günü yaptım ve hamileyim ☺️
YuvarlanamayanPandaa gamzeli27 ben emindim kesin hamileyim diyordum ama güvenemiyordum piskoloji olarak daha öncede gep bulantı falan oluyordu betamda falan 1 hafta önce çıkmamıştı negatifti adetim geçti ertesi gün test yaptım
Zeyyyn gamzeli27 her ay hamile kalırım düşüncesi vardı hiç test almamıştım o ay ilk defa almıştım test şükür 35teyiz daha başka bir havaya bürünüyor gibi insan değişik bir hissiyat yükleniyor
Tugcely Ben hissetmiştim aşırı derecede kasık ağrım olmuştu ve o hissi gerçekten de hissediyorsunuz allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
gamzeli27 Tugcely bende de aynı durum var adetime 10 gün var bilemiyorum en hayırlısı olsun inşallah olursa ilk gebeliğim olacak hisler nasıl diye çok merak etmiştim.
gamzeli27 Civcivim_34 yaaaaa bahsettiğiniz şeyler bende de oluyor 10 gün var adetime test yapmak istemiyorum adetim geçmeden hayırlısı olsun bakalım🥰
Citlenbikveannesi ay evet hissediyorsunuz çok tuhaf bir şekilde adetime 9 gün vardı ama ben öğrenmiştim 😂🥰gamzeli27
Mikmikbuk 3 gün gecikmiştim adet gibi sancı vardı ama sanki rahmimde farklı bir kasılma hissettim. Son noktam tırnaklarımın çok hızlı uzadığını farkettim. Bir haftada bu kadar uzaması şaşırttı. hemen test yaptım.
Tugcely Esmanur1905 ben test yaptığımda adetime 8 gün vardı sabah dayanamadım artık uyanır uyanmaz dedim ki test yap birşey var kesin çünkü her zaman ki adet ağrısından çok farklıydı ki ben bu kadar önceden ağrı yaşamazdım ,zaten çok yeniydi öğrendiğimde
bireylulmeselesii gamzeli27 tüm ay hamile olduğumu hissettim ama hevesten diyordum. Hiç-bir belirti yaşamadım. Hastaydım doktor ilaç verdi kullanmadım adetten sonra kullanırım diye düşündüm sonra o hastalığın için tahlil verirken betaya baktirdim hamileymişim:) idrar testinde çıkmamıştı kanda çıkarken
Esmanur1905 Tugcely benim de adetime 10 gün var ama çıkmaz diye yapmak istemiyorum insallah hayırlısı olur sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız inşallah