Susamtanem2 Prlkelif suni sancı verdiler mi ya da yatakta mi bekliyorsunuz hareket etmenize izin var mi
Prlkelif Susamtanem2 suni sancı vermedi daha suyumda gelmedi ama sancılarım yüzü geçiyor vermezler sanırım suni sancı
Susamtanem2 Prlkelif kıyamam ya Rabbim yardımcın olsun bende 1-2 kez 70-80 çıktı sancı ama düzenli değil evdeyim bekliyorum bakalım ne zaman gelecek bizimkiler hastaneye yatmak istemedim
Prlkelif Susamtanem2 sezeryana aldılar oğlum hiç inmedi aşağı korktuk çok şükür iyiyiz şimdi o gelen nişan değilmiş aman ihmal etmeyin