Susamtanem2 Var mı sabah yatış bekleyen açılması olan suyu gelen bebeğim 13 Eylül’de benimle olur diye içinden geciren
Minnacikbiranne Susamtanem2 öğlenden sonra doktor muayenem var. Geçen hafta 1-2 cm açılma bebek kanala girmemiş suyym gelmemiş nişanım gelmemişti. Bu hafta yine aynı sadece açıklık ve kanala giriş konusunda bilgim uok onu da yarın ögrencem. Delirten yalancı sancılardan başka tutunacak dalım yok 😂 ama doktor geçen hafta demişti ki bu hafta da doğurmazsan pazartesi yapcaz bişeyler falan… acaba 13 Eylül benim bebeğimin günü müüüü merak ediyorum
Prlkelif Susamtanem2 40+0 sabah nişan geldi diye yatışım yapıldı şuan bekliyorum ama kanama nişan değilmiş doktor bırakmadı hayırlara vesile olsun inşallah
Gktrkzbn2020 Aramızda 2 gün olan komsumun bebegi 2 haftalık oldu. Bugünde aramızda 2 hafta olan komsum doguracak benimki hala gelmemekte inat ediyor🤣🤣🤣
doga21 40+1 geceden yatısım yapıldı bebeğimin kalp atısları çok hızlı diye doktor gelsin doğum şekline karar vericek, ama kalp atısları suni sancı ksldırmaz dedi ebeler sanırım sezeryan olucak
Susamtanem2 Minnacikbiranne hadi hayırlısı benimde dün 3-4 cm açıklık vardı ama suyum falan gelmedi dün ebe bakti bugün Dr bakıp karar verecek 8 gibi gideceğiz inşallah sancimda vardır çünkü ben hissetmiyorum pek bişey
Minnacikbiranne Susamtanem2 bende adet sancısı gibi işte ama acı eşigim yüksektir ondan sanırım hissetmiyor da olabilirim
Susamtanem2 Nihal42- sağlıkla alın kucağınıza inşallah bizde çıktık yola bakalım ne diyecek Dr hanım inşallah bizimki de bugün gelir
Susamtanem2 seldaas valla biraz canım sıkıldı özeldeki Dr kendine klinik aciuor sanırım onda da suni vermiyir 2 gün sonra kliniğime gelirsinix dedi
seldaas Susamtanem2 bi anda hastanedeki hastalarını bırakmaz ki. Benim de dr klinik açtı ama hastaneden almaya devam ediyor aynı zamanda
Susamtanem2 seldaas bırakıyor demedim kliniğime gelirsini dedi dolayısıyla hastaneye 100 oduyorsam ona gitsem 150-200 muayene doğum hastane 5 se ona gidince hem ona hem hastaneye vereceğim fiyat belki 2 ye katlanacak hastaneye ödenenle bir olmuyor klinik açanların eşimin hastane ile anlaşması var bize indirimli ama Dr da o indirim geçmez
Prlkelif Susamtanem2 özel hala çekiyorum 3-4 cm arası açılma var dedi ama çok zor bebek inmemiş hiç aşağı gelen elini sokup karıştırıyor 😭
Susamtanem2 Prlkelif suni sancı verdiler mi ya da yatakta mi bekliyorsunuz hareket etmenize izin var mi