perilice123 Aslisila bizim de vaktinde normal olursa 25 ekim sezaryan olursa 11 ekim haftasi sanirim.
Mucizem80 Ozlem28 bende 32+0 da 2500 şu kızım doktor 2 hafta önden gittigini soyeldi 4 kilo olursa doğuma kadar normal olmayacağını sezeryan olacağını söyledi bende ondan endişeliyim
Feyzacbn Kara1833 erken doğum riskim yoktu, 38 i görelim dedi işte sadece gün vermedi. Sanırım normal doğum denememi istiyor diye düşünmeye başladım
Kara1833 Feyzacbn hmm inşallah sağ salim kavuşuruz yavrularımıza çok az kaldı sabırsızlanıyorum siz sezeryan mi istiyorsunuz
balbocegimm Nekrarin benimde oglum mirzam 20 ekim son tarih normal olacak insaallah o kada bekleyecegini sanmıyorum cok fazla sancılarım var ve oglum cok asagida
Feyzacbn Kara1833 evet sezeryan istiyorum ama çok da emin değilim. Karar veremedim 🤷🏼♀️ işte çok karışık durumdayım