Sinem12345 Feyme16 bende 35+0 ız şuan karnım asagıya indi doktor 19 ekim falan dedi ama ilk haftası gibi gelir diyorum tahminimce ☺️
AysezulalGvn Nekrarin yaaa sağlıkla kavusun inşallah artık bende gün almak istiyorum deliricem 😂😂 bugün kontrolümüz var inşallah birşeyler derler artık 😅
sedanur4004 Nekrarin normal doğum 8 Ekim gözüküyordu ama zorunlu sezeryan olacağım 27 Eylül de 2 haftamız kaldı ☺️
candanx Feyzacbn benimki de vermiyodu ben sora sora öğrendim 😀🙈🙈 tabi inş herşey yolunda giderse 🙏🏻☺️ belki 2 hafta sonra hadi alıyoruz diyeceğim diyor hayırlısı tabi bu en geç tarih. sen de sor bence kaçta alırız fln diye 😉
Kara1833 Feyzacbn dimi yaa ozaman ona göre hazırlanırdık ama umarım bu hafta verir gidince bi konuşayım baklm ozaman 35+2 olucaz umarım verir
Pinarrsu Nekrarin 12 Ekim nasipse.. Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin.. Gelsin terazi ve akrep burcu bebişlerrrr 🙏🌺💫💙
Kara1833 Feyzacbn neden ki sorun yoksa belki nekadar dursa iyi olur diyemi 🙄 yani ben fazla beklemek istemiyorum açıkcası 38 sonrası hemen almasını istiyorum ilk gebelikte kayıp var korkuyor insan
Feyzacbn Kara1833 erken doğum riskim yoktu, 38 i görelim dedi işte sadece gün vermedi. Sanırım normal doğum denememi istiyor diye düşünmeye başladım