darkparadise Ben 30 haftalığım bende de şuanda göbeğimin solunda bebek sanki poposunu dayamış gibi sertlik şişlik var 😂 konuş onunla orayı okşa düzeliyor normal bişey korkma
Nureylaa mihraveannesii çok şükür stres yapma hiç kendine inşallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🌸🙏
Mom3834 mihraveannesii gebeliğinizde kanamalı geçince ve şekil gereği ilk aklıma myom ve kist geldi. Bebek itince şişiyor çünkü. Siz yine de doktora danışın içiniz rahat olsun hamilelikte her şey oluyor
mihraveannesii Mom3834 18 ekimde detaylıya girxem perinatalog la görüşürüm daha bilgili ve daha detaylı bakıyo teşekkür ederim
Ebrumrc mihraveannesii normal canım ben 26 haftalığım ve bebeğim sürekli öyle özellikle sağ tarafa ve göbek deliğimin üstünü çok seviyor doktoruma sorduğumda sağlıklı olan bu demişti sorun olmadığını söyledi ki çok şükür sorun olmuyor
Umudayolculuk36 mihraveannesii bende oluyor valla canım çoğu kişide oluyor ama sen yinede her ihtimale karşı tabiki doktoruna danış
Melek__55 mihraveannesii bende 16 haftaym baktm göbeğim yamuk duruyor hiç bebek orda toplanmış diye düşünmedim demeki bebekmis 😅😅😅
mihraveannesii Melek__55 benim hiç karnım yok çokta zayıfım ister istemez dikkatimi çekti bide sertleşince hemen anladım😊
Dilaraeslem mihraveannesii bende yaşadım o durumu 34 hafta olduk hala yaşıyorum karnımın bi tarafı boşluk oluyo bebiş bi tarafa toplanıyor kocaman oluyo o köşe.. doktorum normal dedi
mihraveannesii Dilaraeslem çok rahatladım gerçekten çok sağolun az zamanınız kalmış sizin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin