elifhdk 7. Ayımda iki biontech aşımı oldum bebeğim ve ben güvendeyiz şu an inanıyorum dr um hiç vakit kaybetme ol demişti bebeğim için endişe duymuyorum en azından vicdanım rahat antikorlu doğacak çünkü allahın izniyle ve hiç bir yan etkisi olmadi biraz kolum ağırdı 2 gün o kadar sende vakit kaybetme canım 😊