puskulinthehouse rahim ağzı yumuşatıcı jel ile sancı çekerken kustum ardından acil sezeryan oldum o esna da bulantı kusmam olmadı ama ilk ayağa kaldırdıklarında kustum sonrasında kendimden geçmişim 😃 benim gebeliği de çok kusmalıydı 🤷🏻♀️kusmak sizi neden bu kadar korkutuyor ki☺️