puskulinthehouse Kızlar size bir sorum olacak tecrübeleri annelere özellikle, doğum sırasında kustunuz mu? Ya da sonrasında çok merak ediyorum aslında büyük bir korkum içimi rahatlamaya çalışıyorum desem yeridir..
Halimea puskulinthehouse ben iki oglumun dogum anlarında kusmadım ,dogumdan sonrada kusmadım midemde bulanmadı . Tam aksine cok açıkmıştım🤗
Merveevrem18 puskulinthehouse canım doğum şeklinin ikisini de yaşadım normal doğumda öncesinde de sonrasında da bulantım hiç olmadı sezeryan da ise çok aşırı aşırı bulantım oldu doğum sırasında ama kusmadım zaten aç oluyorsun sezeryanda bulanıyorsun ama kusamıyorsun
puskulinthehouse Merveevrem18 sanırım bu ilaçlar her türlü bulantı yapıyor gibi en güzel yanı aç girmekmiş 🥲
Remziye_2121 puskulinthehouse evet kustum ama doğum yaparken değil suni sancı verildikten sonra bir yandan kustum bir yandan çok kötü sancı çektim
Deryaturan_06 puskulinthehouse doğum sırasında kustum ben sancı odasındaydim daha dogumhaneye geçmeden önce
Merve_kucuk puskulinthehouse Çok yemek yersem kusar mıyım diye korkuyordum. Doğumdan öncede sonra da kusmadım. 3 gün sancı çektim ve bişey yiyemedim. Hemşireler serum takmadan önce bişeyler ye su iç serumdan sonra ağzına bişey sürmeyeceksin dediler. ⅔ tane bisküvi yedim. Küçük şişe de su bitirdim 🤷🏻♀️12 de damar yolu açtılar. Akşam 6.30 da kızımı doğurmuştum🙄 Ama nasıl acıkmıştım 😂