rsm_0026 aynen benimde öyle şiddetli bir bel ağrım var başka da hiçbir belirtim yok ben 37ye girdim bugün hala aynı nstde de sancım çıkmadı artık bana da gelmeyecek gibi geliyor ama doktorum böyle olmasında bir sıkıntı olmadığını söyledi bazı gebelerde böyle de olabiliyormuş ben bir de yürüyüşe 28.haftamda başlamıştım ona rağmen hala nasıl sancım yok bilmiyorum