ahemsiree merhaba kzlar sohbetinize kaynak yapmış gibi oluyorum bnmde şiddetli bel agrım var hep şimdi gelio diyorum ama gelmiyor sanki hiç gelmicek gibi geliyor artk 😁 bnde 36. Haftamdaym doktorm bna artk yavaştan yürümeye vs başla bebegmz gelsn artk dedi evde gücüm yettkçe dolanıyorm bir iki yere gidip geliyorm sanki gelmekten vazgeçmiş gibi🙈