Ilkayy Buketylz944 0.3 yanidoğanı çok giyemez hemen büyolar 0.3 bile sayılı aldım. Herşeyini büyük aldım
Angela Buketylz944 yenidogan ilk kızımdan baya var. Pişman olmuştum okdr aldığıma kesinlikle 0 3 aylik tavsiye ederim
Tgbkrm-21 Ilkayy peki ilk zamanlar doğduğunda falan zibinlar 3-6 ay olanlar kullanılabilir ki sizce ben yeni almadım ama bana bir suru 3-6 ay zibin geldi ilk etapta bunlar giydirilir mi 🙈
Buketylz944 Meryem2746 benimde kış bebesi yavaştan başladım hep 0-3 almışım bugün yenidoğan da görünce 0-3 ler büyük gelir mi acaba diye düşündüm 🥲
Ilkayy Buketylz944 hastane çantasınına 2 takım 03 koycam canım bide hastanede cekim olcak özel hastane çıkışı yaptırdım isimli onu koycam 3 takım olmuş olcak yeter yani 1 veya 2 gece kalınıyor zaten fazlaya gerek yok diye düşünüyorum benim eve hastane yakın olmadı eşim getirir ama bence yeter
Minnacikbiranne Buketylz944 ben yenidoğan olarak 2 adet 10lu hastane çıkışı aldım 1 adet 5li hastane çıkışı aldım. Onun dışında 0-3 ve 3-6 şeklinde aldım .
Aslhn12 Buketylz944 iki tane beşli hastane çıkışı aldım gerisi 0-3 ve 6-9 aldım çabuk büyüyorlar zaten yeni doğana hastane çıkışı hariç gerek olmadığını düşünüyorum
Guney16_Enes21 Buketylz944 çok çabuk büyüyorlar yenidoğan bikaç takım olsa bile işinizi görür daha çok 0-3 ay ve 3-6 ay alın bence. Hele tulumlar çok çabuk küçük geliyor esneme payı olmadığı çoraplı olduğu için
Deleted5544 Buketylz944 0-3 alın yenidoganlar en fazla 1 ay sonra küçülüyor. hiç giydiremediklerim var o yüzden
hanimhanimcik Buketylz944 ben yenidoğan olarak 1 tek 5li hastane çıkışı aldım. geri kalanı 14 takım 0-3 ay aldım, 14 takım da 3-6 ay aldım şimdiden
ecemsmom Buketylz944 bu sürekli büyük alın büyük alın diyenleri anlamıyorum napıyorsunuz 36 numara ayağınıza hiç 40 numara çorap,ayakkabı alıp giyiyor musunuz merak ediyorum 🤣🤣
mutlugebeee ecemsmom gerçekten yaa bide alma alma uzun süre giymiyorlar bir ay anca diyenler var, 1 ay az mı çocuk o bir ayda çuval gibi mi dolancak kusması kakası var sürekli kıyafet değiştiricez zaten yenidoğanda elbet kullanılır diye düşünüyorum🤦🏻♀️
Kaderx Buketylz944 0.3 aylık 3.6 aylık al yeni doğunca bile elbiseler bol gelicek bebek küçücük oluyo