Mehmetinannesii Gobeginizin ustunde kahverengi goguse kadar uzanan cizgi varmi acaba? Tum gebelerdemi oluyor yoksa erkek bebek bekleyenlerdemi merak ediyorum😊
Benimbebegim Mehmetinannesii benim erkek ama üst kısmında öyle net bir çizgi yok alt kısımdaki çizgi çok belirgin 🤭
Firdevss167 Benimbebegim ben 5 agustosta doğum yaptım o göbek deliğinden aşağıya doğru olan çizgi geçmedi ya hala beyaz tenliyim bide
Tuqbarsberen Belinsu esmer ten ve bu tene yakınlarda daha çok oluyor bn beyaz tenliyim bnde olmamıştı şuan 2. Hamileliğim şimdide yok yani bütün gebelerde olmuuor canım😊 olmayanlar neden bnde yok diye düşünmesin
Hilal-95 Mehmetinannesii hormonlarla alakalı bi cizgi o benmde erkek ama bnm göbeğimden aşağıda ve acık renkli bi çizgi olustu vajınama kadar var🤣
gurbetcianne97 Mehmetinannesii linea nigra çizgisi. ☺️ Melanozyten (türkçesini bilmiyorum 🙈🙈🙈) hormonların uyarılmasından oluşur. Kimi gebede az belirgin kimi gebede daha belirgin olur tamamen kişinin bedenine bağlı. Bu çizginin oluşumuna koyulaşan göğüş uçları vs dahil. Hamilelik sonrası geçen bir durum cinsiyetle de alakası yok. ☺️❤️
mutlugebeee Mehmetinannesii benimde oğlum olucak benim çizgim çok belli değil azıcık var hele üstte çok çok daha az varla yok arası ☺️
Mehmetinannesii tgbsn_00 Gul2808 Bebiscann busra1997alpaslan2021 mutlugebeee Cok merak etmistim alttaki hamilelik cizgisi oluyormus ama ustte yanlizca erkek bebeklerde diye duymustum demekki cokta dogrulugu yokmus🤭
mutlugebeee Mehmetinannesii bende öyle duymuştum ama cinsiyetten ziyade hormonlarla ve ciltle alakalı galiba☺️
sivlimglsh Milkshakee kaçıncı haftadasın acaba ben 25 haftadayım henüz çatlak veya çizgim yok acaba erken mi haftam