Alisaninannesi aysenurozk asla tüketmiyorum diyemem 😂😂😂 bazen canım istiyor. Özellikle buz gibi kola ve hamburger
cidolila aysenurozk faasfood olmazsa olmazım evde yemek yemem hep dışarıdan cola çok sevmiyorum otuzdan içmiyorm ama hamburger lahmacun dürüm full yemediğim bir gün yoktur
Pelit7 aysenurozk ben ayda bir iki yiyorum ya hem canım istiyor hem yemek yapmak zor geldiğinde güzel oluyor kola içmiyorum ama bazen bardağın dibiyle öyle canım çekmesin diye normalde de çok aram yok ama onun yerine içeceksem bir şey ayran içiyorum
meri1 aysenurozk canım arada hamburger çekiyor 3 kez yedim şimdiye kadar doktorum bana da yeme demişti ama yedim malesef
Semy aysenurozk kola sprite fanta gazoz gibi gazlı herhangi bir içeceği içmeyeli inanın 10 yıldan fazla olmuştur. Birtek hamburger yedim bir kere. 29 haftaya gireceğim. Başka yemedim. Arada bir kahve yanında küçük küçük şımartıyorum kendimi o kadar 😁
rgk aysenurozk zararlı hiç bir şey yememeye çalıştım, 1 kere bisküvi 1 kere hamburger, 1 kere çiğ köfte yedim sonuç mu, gebelik şekeri😂
aysenurozk oykumoms patates ketçap benimde vazgeçilmezim😂 Bundan sonrası Allah’u Teala ya emanet haydi bakalım😂😂
Melek3 aysenurozk benim evim dağın dibi gibi ama merkez market yokuş aşağıda ve yokuş çok dik inerken koşarak inmiş gibi iniyorm çıkarken çıkamıyorum ekmek alamadm için aç kalıyorum daha doğrusu ben ekmek de yemem simit açma yiyorm 😅onun için aç kalıyorm