aysenurozk Kızlar gebelikte Fast food tüketiyor musunuz yada kola vs? Ben tüketmemeye çok dikkat ediyorum arada kaçıyor tabi😂
Melek3 aysenurozk kola normalde de içmem ama market abur cuburlari buna giriyormu 😅 eğer giriyorsa haftada 200 liralık en az alışveriş yapıp hepsini yiyorm😂
Aslhn12 aysenurozk evet bazen tüketiyorum bana kalsa sürekli canım istiyor ama kendimi firenliyorum çok sık olmasa da aşırı canımın çektiği zamanlar sipariş ediyorum. Bence çok kasmamalı zaten doktorlar da gebelik şekeri vb sorunlar olmadığı takdirde tamamen yasaklamıyor.
Baharrk aysenurozk ben kolada içiyorum cipste yiyiyorum tabş çok abartmıyorum ama çokta takmamak lazım😅😅🤷🏽♀️
Eloshi aysenurozk doktor paketli olan gazli olan(soda disinda)herseyi arti fastfoot hersey yasak dedi bugun deli gibi burger cekti canim ama yiyemedim malesef:(
Guley_ Çoğa kaçmamak şartıyla her sey yedim valla sakatat fast food gazlı içecek cok şükür hiç sorun yaşamadım hamileliği kendimize zindan etmemin bi anlamı yok bence bizde insaniz canım 😀
aysenurozk Aslhn12 kesinlikle öyle doktoruma yasak vs var mı dediğimde bana şey demişti sağlıklısın , sağlıklı iyi besleniyorsun ki sağlıklı şekilde hamile kaldın Fast food gibi şeylerde aşırıya kaçmadan olabilir demişti
Melek3 aysenurozk benim eşim evde yok ya bütün gün geliyorm gidiyorm yiyorm kahvaltı da yapmıyorm varım yoğum yiyeceklerin 😂 millettin dolabı nelerle dolu benim buzdolabındaki kahvaltılık kısmı abur cubur en üst rafı abur cubur arada 2 zeytin ne var hiç kipirtamiyorlae
Defne74 Bende yiyorum kola cips aburcubur noodle büssürü şey bunlar hamilelikte bebege gaz yapıyo diyolar süte geçer diuorlar ama fazlaya kaçmamak şartıyla yenilebilir çoçuk dogduktan sonra bunları yemesek daha iyi oluyo
Gizemin-minnakI @aysenurozk fast food olarak bi hamburger canım çekerse yiyorum . Kola içmiyorum ama bi iki kere çay bardağı kadar az içtim😂 ABur cubur da çok seven biri değilim ama arada sırada yiyorum . Cipsi falan da eşim yedirmiyor . Bence her şey abartmadan yenebilir😊
Omerhatice aysenurozk ohoo 😂😂 2 cocugumdada hem gebelugimde hem doğum sonrasinda hiç birsey esirgemeden yedim.. Doktorda biliyordu.. dozunda olduğu sürece sıkıntı yok demişti… Hamileyken aman zararlimidir diye veya doğum sonrası aman gaz yapar mı diye esirgemedim yani Nasıl alışırsam oyle gidiyor sonuçta 🤗
aslanreis aysenurozk valla çok sıcaklarda buzlu buzlu içtim Allah affetsin içim yanıyordu diger türlü yiyecekleride ev kendim yapmaya özen gösterdim ama dışardan yedigimde oldu
oykumoms aysenurozk hicc kisitlamadim kendimi yedim valla enn cok kizartma patates hamburger ketcap napim hele birde calisan olunca hep disardan yedim son 2 haftam kaldi bakalm nasil bse cikcak😂
aysenurozk oykumoms patates ketçap benimde vazgeçilmezim😂 Bundan sonrası Allah’u Teala ya emanet haydi bakalım😂😂
ecemnas88 Bende kısıtlamıyorum kendimi aşırıya kaçmadıkça yiyorum ancak kola çok seven biriydim içmiyorum eşimde izin vermiyor ne yazıkki 🥺😂😂 ama yokluğunu da hissetmiyorum yavaş yavaş unuttuğumu fark ettim