evetbenavukatiyim Syda01 Yaaa seni buldum kaybedemem 😂 Ne yapıyorsun ne kullanıyorsun şikayetlerin neler anlat hadi çabuk çbkkk
Syda01 evetbenavukatiyim kan sayımım düşük olduğu için günde bi defa demir takviyesi alıyorum magnezyum hapi içiyorum bulantim olduğu için başından beri prilam içiyorum oğlusumun ilk hareketini 17 haftalıkken minik kıpırtı gibi hissettim son bir haftadır da göbeğimin attığını görüyorum dalganiyor ara da da oturup onu izliyorum 😁
Syda01 evetbenavukatiyim 19+5 haftalıkken detaylı ultrasona girdik cok şükür hersey yolunda 305 gr lik saglikli bi oğlusum olduğunu söyledi doktor
Deniiiza evetbenavukatiyim disardan belli oluyo mu sizin hareketleriniz. Bizde 22. Haftaligiz ama dışardan eşim hissedemiyor daha üzülüyor. Ben hissediyorum
evetbenavukatiyim Deniiiza Bizimde aynı elini koyuyorum tekme atıyor aşkım bak attı hissettin mi diyorum yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Esra1139 evetbenavukatiyim o haftalarda normal aynısı bana da olmuştu şuan bile bazen oluyo 33 haftalığım
Syda01 evetbenavukatiyim iyi masallah Allahim esirgesin Saglikla kucaginiza alin insallah nerde yaşıyorsunuz detayliya girdiniz mi bir de seker yüklemesi yaptırmayı düşünüyor musunuz ilk bebeğiniz mi
evetbenavukatiyim Syda01 İlk gebeliğim evet Tokatta yaşıyoruz iş gereği 🥲 Detaylıya girdim , 27sinde de şeker yüklemesine gideceğim . Doktoruma çok güveniyorum o yüzden hiç sormadım bile şart mı diye , siz yaptırmayacak mısınız ?
Mom3834 evetbenavukatiyim arada yapıyorlar öyle belki ters dönüyorlar arkaya dönüyorlar vs, 1-2 güne düzeliyor, hareketleri hissettikçe sorun yok :)
DombiliLui evetbenavukatiyim hastaneye ağlayarak gitmiştim hissetmiyorum diye halbuki keyfi yokmuş çok korkmuştum bu haftalarda böyle yatabilirlermiş