evetbenavukatiyim Bir haftadır falan hareketleri çok güçlüydü devalı hissediyordum bugün hissediyorum ama daha derinden böyle hafif hissediyorum ve sık değil neden olmuş olabilir ki 23+3 teyim
Mirkelam evetbenavukatiyim bu haftalarda öyle olması normal , benim de aynısı oluyordu bazen durgun oluyordu bazen aşırı hareketli , tabi siz yine de hareketlerini kontrol edin
muges44 evetbenavukatiyim O haftalarda düzensiz olması çol normalmiş doktorum söylemişti benimde belli belirsizdi hareketler.Panik yapmayın.. Şuan hergün gümbür gümbür hissediyorum çok şükür :)
minikkusummm evetbenavukatiyim 23+5iz bizde bugün durgunuz biraz. Gecen haftada bir gün böyleydi ertesi gün costuk yine 😊 oluyor demekki arada ama kontrol edin tabi yinede
Mom566 evetbenavukatiyim benim de öyle yani bazen sanki hiç vurmuyor sadece kayıyor gibi ama önemli olan hissetmek diye biliyorum
evetbenavukatiyim Mirkelam Hareket ettiği sürece sorun ama olmaz değil mi ? Önemli olan ediyor olması ?
evetbenavukatiyim Mirkelam Teşekkür ederim pek kimse cevap vermedi , bidahakine kaynana postu açım bari
muges44 evetbenavukatiyim 27 28den sonra çok şiddetli şekilde hissediyosunuz en azından benim öyle olmuştu bu seferde her oynamadığı bir saat için kafayı yiyo insan😂 Ah bir an evvel çıkarsak🤭
evetbenavukatiyim minikkusummm Hareket ediyor çok şükür şimdi yatınca da baktım ama işte o güçlü tekmeleri yok bugün korkuttu eşek sıpası
Mucizem0405 Normal kuzum korkma hatta bazıları hiç hissetmezmiş bende hergün hissediyordum bugun sabahtan beri hissetmiyorum korkulcak birşey yok 18 saat uyuyorlar gece uykuya geçerken başlar hareketlenmeye 😊
evetbenavukatiyim muges44 Bende diyorum ya onu sonra durup şey diyorum yok yoook vaktinde gel annem önce gelme 😂
yigitegenin_annesi evetbenavukatiyim ben de 24 haftalığım bazen çok kuvetli olıyor hareketleri bazen gücünü kuvetinş kaybetmiiş gibi normal buluyorum oldugu yer geniş takılıyor kfasına göre hareket etmediğinde endşilenmen gerek hareket ediyorsa sıkıntı yoktur demek🥰
Deniiiza evetbenavukatiyim disardan belli oluyo mu sizin hareketleriniz. Bizde 22. Haftaligiz ama dışardan eşim hissedemiyor daha üzülüyor. Ben hissediyorum
muges44 evetbenavukatiyim Tabi canım vakitli gelmek önemli😂 Ama bazen insan çok darlanıyo gerçekten bir çıksa rahatlasam vs.. Haftalar geçtikce gerçekten zorlaşmakta her şey 😂🥴
Guney16_Enes21 evetbenavukatiyim 27+2 olduk 2 gündür daha az hareket ediyor bende biraz tedirgin oluyorum. Daha önce sürekli hissediyordum oğlum sen hiç uyumuyor musun falan diyordum galiba beni duydu uyumaya başladı 🤷♀️
evetbenavukatiyim Syda01 Yaaa seni buldum kaybedemem 😂 Ne yapıyorsun ne kullanıyorsun şikayetlerin neler anlat hadi çabuk çbkkk