Cutebaby Babylom benim sezaryen olacağı için çatı muayenesi yapmayacak. Nst bir daha ki kontrolde yapar
Dilekcnkn Cutebaby 35 haftalığım yarın kontrole gideceğim , herşey hazır hastahane çantası falan sepet beşiği kurdum büyüyen beşik kaldı bir tek , çocuklarıma oda aldım o gelmeden odayı boyayacağım sonra oturup bekleyeceğim😂😂
Gzmm14 Cutebaby 33+5 benimde. Son 5 kargom da geldi mi hazırlıklar bitiyor. Yarın yıkayıp ütüleyeceğim ve hastane çantamı hazırlayacağım. Bende sezeryan düşünüyorum ama gün vermedi daha doktorum ☺️
Tgbkrm-21 Kizlarrr ben de yavaştan başlıyorum hazırlıklara falan 23 Ekim görünüyor nasipse doğumum suanda da 33+3 olduk ama hastanede giymek için terlik arayisindayim normal bi pijama takimi aldim cunku